niedziela, 7 września 2014

Tydzień czystej miski

Dzisiaj mija siódmy dzień tzw. czystej miski. 
Wakacje dały mi się bardzo we znaki i zalałam się tłuszczem w znacznym stopniu. Ale że wakacje już minęły, postanowiłam powrócić do czystego jedzenia, w ciągu tych 7 dni miałam jeden posiłek nad program i oczywiście był to posiłek z serii cheat meal :) po mimo tego z obwodów bardzo ładnie zeszło mi po 2cm-3cm, z czego jestem bardzo dumna. Cieszy mnie to, bo schodzą ze mnie wakacyjne syfy. Najprawdopodobniej od tego tygodnia dodam sobie poranne cardio by wspomóc się z utratą tłuszczyku. Moim największym marzeniem jest zejść na bf poniżej 10%, oczywiście będę się cieszyć z przed wakacyjnej 15% :D jednak w chwili obecnej jeszcze trochę mam do zbicia aby było 15 :D

Oto główne zasady czystej miski:
1. Jedz 5-7 małych posiłków dziennie (to napędza metabolizm)

2. Każdy posiłek powinien zawierać węglowodany, proteiny i zdrowe tłuszcze.

3. Jedz co 2-3 godziny, bo jedząc mniej posiłków dziennie, będziesz mniej głodny i wyeliminujesz skłonności do przejadania się

4. Kontroluj porcje

5. Warzywa, warzywa, warzywa. Dołączaj ich sporą ilość do każdego posiłku.

6. Pij dużo wody

Być może któraś z Was chciałaby się przyłączyć do kolejnego tygodnia czystej miski?

Poniżej przedstawiam jak ręcznie obliczyć % poziom tkanki tłuszczowej, mnie sprawdza się praktycznie zawsze:

OBLICZANIE POZIOMU TKANKI TŁUSZCZOWEJ 
A= 4,15 * obwód talii
B= A / 2,54
C= 0,082 * masa ciała * 2,2
D= B - C - (98,42 dla mężczyzn; 76,76 dla kobiet)
E= masa ciała * 2,2

Wynik= D / E * 100

LEGENDA:
* - znak mnożenia
/ - znak dzielenia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz