czwartek, 25 września 2014

O marzeniach i o ich spełnnianiu, czyli od pączusia do Miss Fitness Bikini

Witajcie:)
Dzisiaj, krótko ale treściwie.
Każdy z nasz ma marzenia i marzy, ja też mam je mam, ale od marzeń do czynów.
Ruszam na podbój świata bikini. W tym przekonaniu utwierdziła mnie Kaja Rybicka brązowa medalistka mistrzostw Polski w fitness sylwetkowym.
Dwa ostatnie dni spędziłam na treningu z Kają i dały mi takiego powera do działania, że nie ma już odwrotu. Postawiłam sobie bardzo wysoko poprzeczkę i teraz czas na działanie, więc działam!
Co do treningów, szczerze, dawno tak się nie czułam, bo do tej pory wydało mi się, że trening robię na 100% jednak po dwóch sesjach z Kają, okazało się, że moje dotychczasowe zmagania to jedynie 50% tego co mogę z siebie dać:D teraz idę już tylko na 100% a może i na 105%:)
Trzymajcie za mnie kciuki :D na bieżąco będę informować Was o moich postępach.
 Powyżej, Kaja w akcji z tegorocznych zawodów:)
A tutaj nasza selfi :D <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz