niedziela, 7 grudnia 2014

Rewelacyjny debiut Przemka

Przedstawiam Przemka Gilewicza, który jest moim pierwszym podopiecznym płci brzydkiej.
Przemek zgłosił się do mnie 6 tygodni temu w celu zrzucenia wagi przed walką. Początkowo obawiałam się czy poradzę sobie z takim wyzwaniem i jak to będzie, bo w końcu "facet to facet nie baba". Mieliśmy 6 tygodni by zrobić coś z tym fantem. I co tu dużo pisać nasza współpraca przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Ja dałam tylko "narzędzie" a Przemek zrobił kawał dobrej roboty!
Waga wyjściowa (24.10) - 94.5 kg
Waga w dniu walki ( 6.12) - 83 kg
Przed nami jeszcze dużo pracy, ale wierzę, że wypracujemy jeszcze więcej!


6 grudnia 2014 Przemek zaliczył  rewelacyjny debiut w KICKBOXINGU. Ze sportowych zmagań wyszedł ze ZŁOTEM!
  OGROMNE GRATULACJE PRZEMEK!

Team Fabryki Sportu zaprezentował się bardzo dobrze. Gratulacje dla Wszystkich! Mikołajki okazały się być dobrą datą dla naszego Klubu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz