wtorek, 2 grudnia 2014

Jak się uczyć to od najlepszych...

Tak jak już wspominałam wcześniej, w sobotę byłam na Certyfikowanym Kursie Dietetyki Sportowej  w Wyższej Szkole Trenerskiej w Lublinie. Kurs poprowadził Krzysztof Stolarczyk. 
Szczerze polecam, ponieważ wiele wyniosłam z tych zajęć i bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tym kursie. Uważam, że warto inwestować w wiedzę, a ten kurs jest godny polecenia dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić się o wiedzę z dietetyki sportowej. Najbliższe spotkanie tego typu odbędzie się 20 grudnia w Lublinie. Poniżej zapowiedź filmowa:
A tak było podczas naszego spotkania:



* * *
Siłownia w Fabryce Sportu nabiera już kształtu, w zeszył tygodniu przyszły maty, w chwili obecnej czekamy już na sprzęt, a z dnia na dzień staramy się dopieścić siłownie, by cieszyła również oko a nie tylko mięśnie :D Otwarcie już w tym miesiącu.

 




 Z racji, że wczoraj zaczęliśmy nowy miesiąc, zmodyfikowałam swoją dietę i ćwiczenia. Teraz daje z siebie 110%.
 A oto moje śniadanie mistrzów omlet waniliowy i mała czarna:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz