niedziela, 7 grudnia 2014

Wymówki, które oddalają nas od wymarzonego celu...

Witajcie, po raz kolejny, poruszę temat lenistwa, wymówek lub/ i zwykłej niewiedzy, o tym jak to jest z dietą i ćwiczeniami w siłowni ( w szczególności ćwiczenia siłowe vs. kobiety).


No więc zaczynam listę:

1. Nie jestem gruba / nadwaga mnie nie dotyczy.
2. Dieta? to nie dla mnie, już nie raz na niej byłam i nic nie schudłam. Ta dieta nie działa, na pewno jest źle ułożona.
3. Od jutra zacznę się odchudzać. Od jutra zacznę ćwiczyć... Niestety jutro nigdy nie nadchodzi.

4. Nie zrzucisz nadwagi w miesiąc... bo w miesiąc też tej nadwagi nie nabrałeś.

5. Mój partner akceptuje mnie taką/ takim jaką jestem. W końcu liczy się charakter.

6. Jak zacznę się odchudzać spadną mi cycki.

7. Moda na odchudzanie przemija, w końcu promowane są modelki XXL.

8. Ćwicząc na siłowni będę miała mięśnie jak facet.

9. Białko? nigdy w życiu, przecież to na masę.

10. Dieta jest droga.
11. Przecież całe życie nie będę sobie odmawiać jedzenia.

12. 5 dzień diety i zaczyna się kombinowanie co by zjeść zamiast zdrowego jedzenia.
13. Oszukując dietę, czy ćwiczenia - oszukujesz siebie i nikogo więcej.
14. Zważę się, zmierzę się jak już będę widziała efekty.
15. Mam grube kości. Mój wygląd to genetyczne uwarunkowania.

Kolejne punkty mogłabym wymieniać i wymieniać, ale jest jeden fakt, stawianie się w ogniu wymówek nie doprowadzi Cię do upragnionego celu. 
Pamiętaj by wyglądać jak kociak, musisz napocić się jak świnia - c'est la vie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz