środa, 28 maja 2014

Placuszki owsiane z twarożkiem chrzanowym

Co jeść na diecie, by nie zwariować, dzisiaj przedstawiam bardzo proste placuszki owsiane z twarożkiem chrzanowym.
Składniki:
na placuszki:
- 4 łyżki stołowe płatków owsianych górskich
- jedno jajo
- 3 łyżeczki gorącej wody
- 3 łyżeczki maślanki naturalnej
na twarożek
-120 gram sera białego chudego
- 1 łyżka chrzanu

Przyprawy do smaku, ja użyłam: pieprzu czarnego, papryki chili oraz czosnku granulowanego.

Wykonanie:
wszystkie składniki na placuszki mieszamy ze sobą, ja jajo dodałam na samym końcu, bo najpierw woda i maślanka rozpulchniły płatki, mieszamy i wykładamy na rozgrzaną patelnie. Smażymy po 2-3 min z każdej strony
Twarożek: ser i chrzan mieszamy, do jednolitej konsystencji, dodajemy przyprawy.

Proste i szybkie danie:) ja dodatkowo skroiłam pomidora i ogórka zielonego.
kalorie: 372,8białko: 38,5 gwęglowodany: 34,5 gtłuszcze: 9,0 g
Smacznego!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz