sobota, 1 września 2012

Czas start, czyli ruszamy z metamorfozą

Cześć, dzisiaj jest pierwszy dzień mojego nowego życia. Zaczynam metamorfozę z Joy Fitness w Chełmie i Centrum Sportu ( centrumsportu.pl ) w Chełmie. Pod koniec wakacji, a dokładnie w sierpniu, siłownia do której uczęszczałam na fitness, ogłosiła konkurs. Nagrodą było/jest 6 miesięczny program w którym pomogą zrzucić zbędne kilogramy. Należało wysłać swoją historię odchudzania i zdjęcie swojego wyglądu. W moim przypadku była to komplikacja porażek żywieniowych , fizycznych i psychicznych. Niewiele myśląc wysłałam zgłoszenie i wygrałam. Razem ze mną do programu odchudzającego trafiła jeszcze jedna dziewczyna, Paulina.
Ja, nazywam się Magda, mam 24 lata i ww dniu dzisiejszym zmienię moje życie na lepsze.
W dniu dzisiejszym odbyły się moje pomiary
Dokładne wymiary z dnia 01.09.2012, waga 83,6 kilo, wzrost 177 cm.

talia - 89cm
biodra - 109,5cm
udo - 63,5cm
ramię - 28,5cm
tłuszcz - 31,8%
woda - 48,8%
mięśnie - 32,6%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz